Ulla Popken este marca numărul 1 pentru Mărimi mari în Europa. Ca orice brand dedicat, dorim să fim clari și ușor de înțeles pentru clienții noștri. Așadar, am folosit un termen care rezumă clar și concis tema mărimilor mari: Plus Size Fashion.
Și asta – acest cuvânt „mărimi normale” – implică faptul că toate celelalte mărimi sunt mărimi anormale. Aceasta ține de o mentalitate învechită și, în realitate, este greșită. Pentru că aproape 50 %* dintre femeile din Europa poartă mărimea 42 sau mai mare. *Conform Statista: Distribuția mărimilor de haine pentru femei în Germania în anul 2012
Ai putea numi-o meschină, dar adesea detaliile și micile ajustări sunt cele care pun în mișcare ceva mai mare și încurajează o gândire mai profundă.
Noi, cei de la Ulla Popken am decis să ne gândim la viitor și vom pune sub semnul întrebării termenul „Mărimi mari Fashion” începând cu aprilie. Desigur, oferim și un nou termen în același timp. Un termen care să neutralizeze orice diferență și care să reprezinte, pe viitor, brandul Ulla Popken și moda noastră începând cu mărimea 42:
TRUE SIZE FASHION
SUSȚINEȚI CAMPANIA
Cu termenul True Size Fashion brandul și-a propus să reflecte imaginea de sine a femeilor moderne și să redefinească ideea de libertate la modă. Pentru aceasta, Ulla Popken colaborează strâns și cu femei care gândesc la fel și care sunt considerate adevărate ambasadoare ale mișcării. Un bun exemplu în acest sens este actuala colaborare cu Isabel Gabor, Creative Director Diversity, lector la UdK Berlin și co-fondatoare a Ad Girls Club, o inițiativă împotriva sexismului și pentru mai multă corectitudine în lumea agențiilor de comunicare, împotriva structurilor vechi și pentru egalitate și echitate. Ceea ce le unește pe toate este credința într-o lume fără limite în minte. Și, bineînțeles, modă bună.